Forfatter
Tittel Variert undervisning - mer læring: lærerens metodebok
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Utgangspunktet for denne boken er at varierte læringsformer øker læringsutbyttet. Boken gir en praktisk og konkret innføring i en lang rekke undervisningsmetoder og læringsformer. Forfatterne beskriver bruk av rollespill, tavlebruk, bilingval undervisning, samarbeidslæring, ekskursjoner, elevforedrag og prosjektarbeid. Forfatterne plasserer metodene inn i skolens formelle og uformelle rammer.
1. utg. 2006
Har bibliografi, innholdsfortegnelse
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001164nam 22002411 450
*00117226
*00520110324070000.0
*008 2011 a 0 00nob 2
*015 $a0268683$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-450-1151-7$bh.$cNkr 264.00
*08231$a371.3$zh$25
*090 $c371.3$dR
*096 $a371.3 R
*100 0$aRepstad, Kari$d1945-$jn.
*24510$aVariert undervisning - mer læring$blærerens metodebok$cKari Repstad, Inger Margrethe Tallaksen
*250 $a2. utg.
*260 $aBergen$bFagbokforl.$c2011
*300 $a165 s.$bill.
*503 $a1. utg. 2006
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse
*520 $aUtgangspunktet for denne boken er at varierte læringsformer øker læringsutbyttet. Boken gir en praktisk og konkret innføring i en lang rekke undervisningsmetoder og læringsformer. Forfatterne beskriver bruk av rollespill, tavlebruk, bilingval undervisning, samarbeidslæring, ekskursjoner, elevforedrag og prosjektarbeid. Forfatterne plasserer metodene inn i skolens formelle og uformelle rammer.
*650 1$aUndervisning$xMetoder$1371.3$2BS$9nob
*700 0$aTallaksen, Inger Margrethe$d1951-$emedforf.$jn.
*950 0$aDidaktikk$zUndervisning$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening